Modalitatea de comanda

Modalitatea de Comandă , Plata şi Livrarea produselor:


Comanda produselor şi plata produselor


Clientul va putea comanda produse şi/sau servicii, pe site-ul kids-room.ro prin adăugarea acestora în coşul de cumpărături. După adăugarea în coş a tuturor produselor dorite, se va finaliza comanda, totodată alegându-se modalitatea de plată dorită. Odată adăugat în coşul de cumpărături un produs, acesta este disponibil pentru achiziţie în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta.


În coşul de cumpărături clientul poate schimba cantitatea produselor dorite sau chiar să renunţe la un produs, putând vedea produsele sale, însoţite de fotografii, preţul unitar şi preţul final. Adăugarea unui produs în coşul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea comenzii, implicit nici rezervarea automată a produsului.


După plasarea comenzii pe site, confirmarea şi acceptarea comenzii se face prin poşta electronică, la adresa de e-mail a clientului specificată în formularul de comandă, în limita stocului disponibil.


În cazul in care produsul nu se află în stoc, Kids Room Decoration va comunica acest fapt clientului în cel mai scurt timp posibil, fie prin poşta electronică, fie telefonic, la numărul de telefon care apare înregistrat la plasarea comenzii; totodată clientul va fi informat şi de condiţiile şi intervalul de timp în care produsul poate fi livrat.


 

O comandă poate fi anulată din următoarele motive:


·    În cazul plaţii online, neacceptarea de către banca emitentă a cardului clientului, a tranzacţiei de plată;


·    Tot in cazul plăţii online, neacceptarea tranzacţiei de către procesorul de plăţi securizate prin card, agreat de către Kids Room Decoration;


·    Datele furnizate de către client la inregistrarea pe site, sunt incomplete şi/sau incorecte;


·    Comanda este returnată;


·    Produsele comandate nu mai sunt disponibile, iar clientul nu doreşte înlocuirea acestora cu produse similare;


 

Orice modificare a comenzii, dupa plasarea şi acceptarea acesteia, fie că este vorba de adăugarea unor noi produse, sau schimbarea datelor de facturare şi/sau livrare, se va comunica în scris prin intermediul poştei electronice sau telefonic, în timpul programului de lucru. Modificarea comenzii, în sensul anulării acesteia, se va face exclusiv electronic.